Mulliman
Pensaments, idees, opinions i paranoies varies d'un punk recauxutat

jueves, 7 de junio de 2012

Presentació


a quedat clar, no?



Benvingut, si és que hi ha algú... Fa dies que em dona voltes pel cap l'idea de començar a escriure un blog personal on expressar, com diu el títol del blog, tota mena de pensaments, idees, opinions i paranoies varies. 


Així que avui dijous 7 de Juny a les 22:00, després d'una de les meves, últimament típiques, sessions d'spinning m'ha vingut la inspiració i m'he decidit a començar-lo.

No pretenc fer res massa especial ni tampoc em vull forçar a escriure alguna cosa cada x temps, senzillament, quan em surti d'allà, doncs crec que pot molar tindre un lloc on plasmar les meves inquietuds o compartir coses interessants, o no, sobre la vida, les persones, els animals o el que em roti... A més a més, també l'hi "devia" a un amic... tard però aquí està Guillu.

Suposo que per ser la primera entrada estaria bé fer-me una mica de presentació pels que no em coneixeu.

Nota: estic flipant ara mateix perquè, qui cullons penso que m'està llegint...??? bé... seguim... ho penjarem al facebook a veure si algú s'hi entretén... de moment, en tinc a dos que s'estan entretinguen, les dos noves "perles" de la casa... les meves gosses Inca i Màfia... si, si, una es diu Màfia... coses de l'adolescència... meva no es clar, que ja soc una mica grandet, 18 a cada cama tu... De fet no és meva, està de vacances indefinides fins d'aquí molts anys... però bé, on estàvem? a si... m'estava presentant mentre aquestes dos perles estan jugant a Lluita lliure dins l'estudi...

Doncs em dic Carles Mulleras Torrentà, visc a Cartellà, l'edat si sou llestos ja la sabreu... Alguns em coneixereu per en Carles, d'altres per en Mulli, d'altres per en Mulliman, d'altres per en Mulleras, si per noms no serà així que agafeu el que vulgueu però torneu-me'l que el necessito... 

Ara mateix, definir exactament a què em dedico professionalment està una mica complicat... ho deixarem en que faig d'administratiu en el Taller Mecànic Jordi Carreras, propietat d'un amic, que també soc instructor per ajudar a la gent a deixar de fumar www.esfacilsisapscom.es , i que gestiono una pagina web relacionada amb el joc online www.miticpoker.com , i si, faig publicitat i que? és el meu blog no? ;) 

A part, els meus hobbys preferits ara mateix són l'esport, solo anar cada dia al Punt Groc, spinning, quatre peses i cap a casa, caminar amb les "perles", mountan bike, crec que alguns estius vaig a escalar però no me'n recordo massa... 

També m'encanta fer teatre, amateur eh, que no soc en Banderas... amb el grup de teatre els Rovellats de Cartellà.

M'agrada llegir i escriure, corren per aquí un parell o tres de contes de butxaca que vaig escriure fa uns anys...

I per ser la primera entrada, poca cosa més... us deixo una foto meva i una de les perles...

El Recauxutat
Les "Perles"






No hay comentarios:

Publicar un comentario